“Principala calitate a filmului Teambuilding este că nu a luat bani de la stat. Faptul că a produs din surse proprii o generație de critici de film e un câștig național indiscutabil. Și e vorba aici de critici de film de toate gusturile, pentru că filmul i-a antrenat în direcția asta și pe fani, și pe contestatari. Fraților, fiți serioși. E un film comercial cu glume făcute ca să vândă. V-a plăcut? Bine. Nu v-a plăcut? Tot bine, pentru că ați învățat să vă folosiți timpul mai bine pe viitor. Filmul nu e nici bun, nici rău, nici mediocru, nu e în niciun fel. E ceea ce putea fi pe vremuri “Garcea și oltenii” dacă nu îl deturnau agențiile de publicitate de la glumele pe care le așteapta publicul. Alea vulgare.”
“Principala calitate a filmului Teambuilding este că nu a luat bani de la stat. Faptul că a produs din surse proprii o generație de critici de film e un câștig național indiscutabil”
3