“-Mi-a blocat banca contul fără absolut niciun motiv. În cel mai nepotrivit moment: când plecam în vacanță. Le dădeam zilnic mesaje, iar ei nu răspundeau nimic. După două săptămâni, au răspuns: mi-au zis că îmi deblochează contul doar dacă plătesc o taxă de deblocare. Am plătit-o, că nu aveam de ales. După care am lichidat contul. Am platit și taxă de lichidare. Acum nu mai am cont la ei și mă aștept să îmi ceară și o taxă pentru că nu am cont la ei. Culmea e că m-au sunat ieri să îmi propună să îmi fac un card la ei. Mă aveau în baza de date. Am întrebat-o pe duduia care m-a sunat:
-Și cât mă costă să îmi fac card la dvs?
-Nu vă costă nimic.
-Dar dacă, să zicem, îmi blocați contul din greșeală, ce se întâmplă?
-Nu se întâmplă nimic… Ne cerem scuze și vi-l deblocăm. Dar stați liniștit, nu se va întâmpla așa ceva.
-Sigur că nu se va întâmpla. Dar, prin absurd, dacă s-ar întâmpla, costă ceva să îmi deblocați contul?
-Nu costă nimic, cum să coste?
Aici n-am mai rezistat și m-am luat de ei:
-Păi am pățit.
-Poate la alte bănci, nu la noi.
-La voi. Hoților.
-Haideți vă rog să păstrăm un limbaj civilizat.
-Păi civilizat vă fac hoți. Vreți să auziți și varianta necivilizată?
-Deci nu vreți să vă faceți cont la noi…
-Nu. Cât e taxa?
-Ce taxă?
-Că nu vreau să am cont la voi.
A închis. Aștept factura la telefon, să văd cât a fost taxa că am răspuns.”