-Bună ziua, aș dori să fac o reclamație despre produsele pe care le-am cumpărat de la magazinul dvs. Am cumpărat pâine, carne și fructe, dar când am ajuns acasă, am descoperit că toate produsele erau alterate. Pâinea avea mucegai, carnea era expirată și fructele erau stricate.-Îmi pare rău să aud asta, dar este responsabilitatea dvs să verificați data de expirare și starea produselor înainte de a le cumpăra. Noi nu putem fi trași la răspundere pentru calitatea produselor după ce le-ați luat din magazin.-Cum adică, nu puteți să-mi oferiți nicio compensație? Eu am plătit pentru aceste produse și m-am așteptat să fie proaspete și comestibile. Nu este vina mea că dumneavoastră vindeți produse alterate. Este o încălcare a drepturilor consumatorilor și o practică incorectă. Vreau să fiu despăgubit și să primesc un voucher de cumpărături.
-Nu vă putem oferi niciun voucher de cumpărături. Dacă nu sunteți mulțumit de produsele noastre, puteți să le returnați în termen de 14 zile și să vi se returneze banii.
-Nu este posibil să returnez produsele, pentru că le-am aruncat la gunoi. Nu aveam cum să le păstrez în casă, pentru că miroseau urât și erau pline de bacterii. Nu înțeleg cum puteți să vindeți astfel de produse și să nu vă pese de sănătatea clienților. Vreau să vorbesc cu managerul magazinului.
-Managerul magazinului nu este disponibil acum. S-a dus să își ia BMW nou, că cel vechi a expirat.
Țeapă clasică
0